Galicia 2016. Se acaban de convocar las oposiciones. Para FOL han salido 40 plazas.

Preparador de oposiciones

Se acaba de publicar en el Diario Oficial de Galicia la ORDE do 4 de abril de 2016 pola que se convocan procedementos selectivos de ingleso e acceso ao corpo de inspectores de Educación, ao corpo de profesores de ensino secundario, ao corpo de profesores técnicos de formación profesional, ao corpo de mesires e procedemento de adquisición de ñoras especialidades polo persoal funcionario de carreira dos corpos de profesores de ensino secundario, profesores técnicos de formación profesional e mestres da Comunidade Autónoma de Galicia.

Conforme a la base primeira de la citada norma, convócanse procedementos selectivos, mediante o sistema de concurso-oposición, para cubrir 12 prazas no corpo de inspectores de Educación. 478 prazas no corpo de profesores de ensino secundario, 122 prazas no corpo de profesores técnicos de formación profesional e 500 prazas no corpo de mestres. situadas no ámbito de xestión da Consellería de Cultura. Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.

Para la especialidad de Formación e Orientación Laboral (FOL) se convoca un total de 40 plazas de las que 37 van al turno libre mientras que tres se destinan a la reserva para discapacitados.

Mis mejores deseos para todos los opositores.


¿Qué sabes de las oposiciones a la enseñanza?. El blog de José Manuel Roca. Preparador de oposiciones. Folenweb. Oposiciones FOL.